Blog nedir?

Blog basit olarak bir web sitesidir.Buraya sürekli olarak bir şeyler yazabilirsiniz.Sayfaya istediğiniz gibi şekil verebilir, ziyaretçilerinizi değişikliklerden haberdar edebilirsiniz.Daha sonra yorum yapabilirler, e - posta gönderebilir veya bağlantı verebilirler.



31 Mayıs 2010 Pazartesi

Modül 7: Teknolojiyle Rehberlik Yapma

* Öğrenci merkezli bir sınıfa nasıl rehberlik yapabilirim?
* Öğretim süreçlerini desteklemede teknolojiyi nasıl kullanabilirim?

1 yorum:

  1. 1.Öğrenci merkezli bir sınıfa nasıl rehberlik yapabilirim?
    Öğrencinin, mevcut ve gelecekteki eğitsel gereksinimlerinin farkına varmasına yardımcı olmak.
    Kendi fiziksel ve zihinsel yeteneklerini ve sınırlamalarını, yani "öğrenme profilini" keşfetmesine yardımcı olmak.
    Belirleyeceği eğitsel ihtiyaçlarının gerektireceği bilgi, beceri ve tutumlara yönelik
    davranışların, öğrenme profiline uygun yollarla ve bizzat kendisince kazanılmasına yardımcı olmak.
    Bu üç amacın da "bilgi belleme"ye değil, "öğrenmeyi öğrenme" ye dayalı olduğuna dikkat edilmelidir.
    2.Öğretim süreçlerini desteklemede teknolojiyi nasıl kullanabilirim?
    Öğrenci merkezli bir eğitimde öğrencilere rehberlik yaparken onları bazı bilgilerini keşfetmelerini sağlamak adına gerekli ipuçları verilebilir ve onlara kendi ürünlerini yaratmaları için fırsat tanınır.
    2-Daha çok internet ortamlarında araştırma yapmaları için fırsat tanınabilir

    YanıtlaSil