* Öğrenci merkezli bir sınıfa nasıl rehberlik yapabilirim?
* Öğretim süreçlerini desteklemede teknolojiyi nasıl kullanabilirim?
31 Mayıs 2010 Pazartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Ş.Ö.H.Ö.SERİN İLKÖĞRETİM OKULU İNTEL ÖĞRETMEN KURSU BLOG SAYFASINA HOŞGELDİNİZ !!!
1.Öğrenci merkezli bir sınıfa nasıl rehberlik yapabilirim?
YanıtlaSilÖğrencinin, mevcut ve gelecekteki eğitsel gereksinimlerinin farkına varmasına yardımcı olmak.
Kendi fiziksel ve zihinsel yeteneklerini ve sınırlamalarını, yani "öğrenme profilini" keşfetmesine yardımcı olmak.
Belirleyeceği eğitsel ihtiyaçlarının gerektireceği bilgi, beceri ve tutumlara yönelik
davranışların, öğrenme profiline uygun yollarla ve bizzat kendisince kazanılmasına yardımcı olmak.
Bu üç amacın da "bilgi belleme"ye değil, "öğrenmeyi öğrenme" ye dayalı olduğuna dikkat edilmelidir.
2.Öğretim süreçlerini desteklemede teknolojiyi nasıl kullanabilirim?
Öğrenci merkezli bir eğitimde öğrencilere rehberlik yaparken onları bazı bilgilerini keşfetmelerini sağlamak adına gerekli ipuçları verilebilir ve onlara kendi ürünlerini yaratmaları için fırsat tanınır.
2-Daha çok internet ortamlarında araştırma yapmaları için fırsat tanınabilir