Arkadaşlar kursumuzun tartışma ortamlarını buradan yürüteceğiz.
İlk tartışma konumuz bu kurstan beklentileriniz nelerdir?Bir kaç cümle ile yorum kısmında paylaşırsanız sevinir.Yorum yapmak için başlığı tıklamanız ve açılan sayfada yorum kısmını dolduru göndermeniz yeterli.Teşekkürler
3 Mayıs 2010 Pazartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Kendi blogumu eksiksiz tamamlamak, öğrencilerle uzaktan eğitim yapmabilmeyi istiyorum.Kocamın öğretmenliğini test etmek istiyorum.
YanıtlaSilben pek bir şey beklemiyorum
YanıtlaSilşimdilik akşamları arkadaşlarımla yazışmak hoşuma gitti.
YanıtlaSilkatkıda bulunanlardan Allah razı olsun.Bitirelim, uzatmayın.
YanıtlaSilsaat kaçta evde olacağız?
YanıtlaSilherkese kolay gelsin.
YanıtlaSilBugünkü çalışmaları tam anlamadım.Karışık geldi.
YanıtlaSilbügünkü çalışmalar kafamı karıştırdı pek bir şey anlamadım doğrusu
YanıtlaSiluzaktan eğitimin öğrencilerimle paylaşmak istiyorum
YanıtlaSilbu kursun yararlı olacağına inanıyorum
YanıtlaSilkursu çözmeye başladım kafamın karişıklığı geçti.iki gündür çalışıyorum
YanıtlaSilKURSTA BANA KATKILARINDAN DOLAYI BAYAN SİTRESE (AYŞE AKSOY) SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİRİM.
YanıtlaSil