Blog nedir?

Blog basit olarak bir web sitesidir.Buraya sürekli olarak bir şeyler yazabilirsiniz.Sayfaya istediğiniz gibi şekil verebilir, ziyaretçilerinizi değişikliklerden haberdar edebilirsiniz.Daha sonra yorum yapabilirler, e - posta gönderebilir veya bağlantı verebilirler.



31 Mayıs 2010 Pazartesi

Modül 7: Teknolojiyle Rehberlik Yapma

* Öğrenci merkezli bir sınıfa nasıl rehberlik yapabilirim?
* Öğretim süreçlerini desteklemede teknolojiyi nasıl kullanabilirim?

Modül 6: Öğrenci Başarısını Planlama

*Öğrencilerime, öz-yönelimli öğrenen bireyler olmaları için nasıl yardım edebilirim?

*Öğrencilerin bireysel gereksinimlerini nasıl karşılayabilirim?

25 Mayıs 2010 Salı

MODÜL 5 ÖĞRENCİ PROJELERİNİ DEĞERLENDİRME

Modül Soruları

* Öğrencilerin öğrenip öğrenmediklerini nasıl değerlendirebilirim?
* Öğrencileri, değerlendirme sürecinde nasıl aktif hale getirebilirim?
Sorularını cevaplayarak modul 5 in sizlere katkılarını paylaşırsanız sevinirim.

20 Mayıs 2010 Perşembe

Modul 4 Öğrendiklerimi Yansıtma

1-Teknoloji, öğrenmeyi desteklemek ve değerlendirmek için en etkili nasıl kullanılabilir?
2-Öğrenme örneğini hazırlamak, ünitedeki beklentilerimi daha açık hale getirmeme ve öğretim sürecini tasarımlamama nasıl yardımcı olabilir?
3-Öğrencilerin, projelerini hazırlarken öğrenme amaçlarına ulaşacaklarından nasıl emin olabilirim?

19 Mayıs 2010 Çarşamba

MODUL 3 BAĞLANTILAR KURMA

Kursumuzun sağlıklı ilerleyebilmesi için fikirleriniz son derece önemli.Bu kısımda modul 3 hakkında görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.Olumlu yönler, olumsuz yönler,beklentileriniz,kurs ilerleyişi, modul işlevselliği,uygunluk vs.

18 Mayıs 2010 Salı

Web Tabanlı İşbirlikli Öğrenme Aracı

Bu tartışma bölümünde ünitenizde kullanabileceğiniz web tabanlı işbirlikçi araçlardan bir veya birkaçını belirtmeniz beklenmektedir.Bu araçlardan nasıl faydalanacağınızı arkadaşlarınızla paylaşınız ve tartışınız.

3 Mayıs 2010 Pazartesi

İNTEL HOMERSERİN

Arkadaşlar kursumuzun tartışma ortamlarını buradan yürüteceğiz.

İlk tartışma konumuz bu kurstan beklentileriniz nelerdir?Bir kaç cümle ile yorum kısmında paylaşırsanız sevinir.Yorum yapmak için başlığı tıklamanız ve açılan sayfada yorum kısmını dolduru göndermeniz yeterli.Teşekkürler