Blog nedir?

Blog basit olarak bir web sitesidir.Buraya sürekli olarak bir şeyler yazabilirsiniz.Sayfaya istediğiniz gibi şekil verebilir, ziyaretçilerinizi değişikliklerden haberdar edebilirsiniz.Daha sonra yorum yapabilirler, e - posta gönderebilir veya bağlantı verebilirler.



25 Mayıs 2010 Salı

MODÜL 5 ÖĞRENCİ PROJELERİNİ DEĞERLENDİRME

Modül Soruları

* Öğrencilerin öğrenip öğrenmediklerini nasıl değerlendirebilirim?
* Öğrencileri, değerlendirme sürecinde nasıl aktif hale getirebilirim?
Sorularını cevaplayarak modul 5 in sizlere katkılarını paylaşırsanız sevinirim.

1 yorum:

  1. Soru 1)Öğrencilerin öğrenip öğrenmediklerini nasıl değerlendirebilirim?

    Cevap 1).Etkinlik esnasında ve sonrasında öğrenip öğrenmediklerini uygun değerlendirme aracı ile ölçebiliriz. Bu araç öğrencilerimizin hangi alanları öğrenemediklerini ölçmemize yardımcı olur. Öğrencilerin kendilerini değerlendirmeleri içinde yeterli zaman verilmelidir. Öğrencilerin değerlendirme sürecine katkıda bulunmaları ve geri bildirimde bulunmaları bunu da birbirleriyle paylaşmaları istenebilir.

    Soru 2)Öğrencileri,değerlendirme sürecinde nasıl aktif hale getirebilirim?

    Cevap 2)Öğrencilerden hazırladıkları projeyle ilgili projenin giriş-işleniş-değerlendirme kısmında değerlendirme ölçeklerini kendilerinin hazırlamalarını; arkadaşlarını,kendilerini,gruplarını değerlendirmeleri istenir Süreç içerisinde kazanımlarını grup üyeleri ile paylaşmaları istenerek hem birbirlerinden öğrenme hem de ünitenin ne kadar öğrenildiği konusunda fikir edinilerek süreç sırasında değerlendirme yapılabilir.Değerlendirme sürecine öğrenci de aktif olarak katılırsa daha verimli ve gerçekçi veriler elde edilebilir.

    YanıtlaSil